dijous, 23 d’abril del 2009

Sant Jordi

Aquest any si!! Fa una pila d’anys que no podia gaudir de un Sant Jordi en condicions.
Sempre o per feina o per mal temps o per qualsevol altre motiu, em quedava sense una de les meves festes preferides.
Passejar per les paradetes de llibres a primera hora, quan encara no ha arribat la “marabunta” , triar, remenar, preguntar...
Cada any hi ha una sèrie de llibres que ja se sap que seran els més venuts. Els que més propaganda han fet, o els que surten en el moment oportú.
Jo aquest Sant Jordi no tindré problemes per decidir-me, fa dies que ja el tinc triat, em compraré “La mort a sis vint-i-cinc” de Jordi Cervera, reusenc exiliat a Badalona, premi 2009 Edebé de literatura juvenil, i amic meu de fa 35 anys.
Les critiques son bones i m’agrada molt la novel·la negra.

Jordi Cervera